jaka kwota nie moze PRZEKROCZYC dochodu na rodzine zeby dostac zasilek maciezynski

  • zielonkawa dziupla
  • konie pociagowe
  • krzywaF1cu
  • policji w tyczynie
  • gryf;klub;gryfice;informacje
  • egnaj gimnazjum
  • Wylicz wynagrodzenie chorobowe
  • mskie ideay
  • cesarka u smolarczyka
  • Menu

     

    Trendy « PROJEKTY KUCHNI

    Temat: Bo zwariuje- proszy wyjaśnicie - DZIĘKI!!!
    ZUS). I to się nazywa Zasiłek Macierzyński, tak? i trwa: 20 tygodni (140 dni) - w przypadku urodzenia jednego dziecka przy jednym porodzie, 31 tygodni (217 dni) - w przypadku urodzenia dwojga dzieci przy jednym porodzie, - później albo sie wraca do pracy albo mozna isc na max. 3 lata na urlop wychowawczy(tez wypłacany przez ZUS) - ale jaka kwota? liczy sie srednia z 6 m-cy i cos dzieli? I to się nazywa Zasiłek Wychowawczy, tak? Zasiłek wychowawczy nie przysługuje, jeżeli wnioskodawca korzysta z urlopu wychowawczego krótszego niż 3 miesiące. jakie trzeba spełnić warunki - czy musze załatwic u pracodawcy cos juz teraz? bo mam jakies dane ale żadne z ostaniego roku... czy to przy tym zasiłku chodzi o to, że jesli dochód rodziny na osobę przekroczy jakies tam 500zł to kicha? i wtedy nie dostaje się nic? bo juz nie wiem ile i jakie są te zasiłki? z góry dzięki dziewczyny za odpowiedzi i...
    Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,585,93438892,93438892,Bo_zwariuje_proszy_wyjasnicie_DZIEKI_.html




    Designed by Finerdesign.com